Til DNT.no forside
Godt oppmøte på midnattssolturen til Fugltind.
Balsfjord og Omegn Turlag

Balsfjord og Omegn er et lite turlag med ca 300 medlemmer, og vi er et lokallag under Troms Turlag. Vi legger til rette for at du kan komme deg ut i naturen og oppleve gleden ved å drive friluftsliv i og rundt Balsfjorden.
Bli med oss på tur!

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem

Vår medlemsforening

Balsfjord og Omegn turlag ble stiftet 23. februar 2012 og Barnas Turlag Balsfjord ble stiftet i januar 2015. I 2023 har vi fått samarbeid med lokalt LHL lag og har dermed også aktiv i 100. Alle turgruppene inviterer på flotte og varierte fellesturer ledet av lagets egne turledere. I tillegg arrangerer vi også kommunens "Ti på topp"-konkurranse.

Troms Turlag
DNT der du er